راهنمای دستگاه های علوفه خرد کن

ماشین آلات کشاورزی (علوفه خرد کن )


تجهیزات کشاورزی با استفاده از جدیدترین پیشرفت های تکنولوژیک ، ما را قادر ساخته است که حضور خود را در این صنعت نشان دهیم. یک رویکرد مشخص  و استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا به ما کمک می کند تا بتوانیم تجهیزات مهندسی شده دقیقی را برای رفع نیازهای متنوع کشاورزان تولید  مانند دستگاه های علوفه خرد کن با کلاچ اتوماتیک و ایمنی بسیار بالا که ایمنی شما را در هنگام کار کاملا تامین می کند .



دستگاه علوفه خرد کن کلاچ خودکار 


طراحی و توسعه با استفاده از پیشرفت های فن آوری  و با موتورهای برقی  استاندارد که برای  خرد کردن یونجه و کاه جو دوسر برای تغذیه دام و تهیه مواد اولیه خوب که برای صنایع غذائی و دامی به شدت  مفید هستند .

دستگاه علوفه خرد کن ساخته شده با استفاده از مواد با کیفیت بالا ، دستگاه برش شافت عمودی بادوام که می تواند بار زیادی  را تحمل کند و از ماندگاری بالایی برخوردار باشد. این تجهیزات به دلیل خصوصیات خاص خود  بسیار مورد نیاز بازار است. در 2 مدل مختلف علوفه خرد کن تک فاز و علوفه خردد کن سه فاز موجود است






کاربرد علوفه خردکن 

این دستگاه علوفه خرد کن برای خرد کردن  یکنواخت علوفه  زنده یا مواد اولیه برای صنایع کشاورزی استفاده می شود. طیف وسیعی از محصول ما تولید می شود که از نظر عملکردی عالی است و به کمترین تعمیر و نگهداری نیاز دارد .




دستگاه های  علوفه خرد کن های تولیدی مزرعه سبز  برای دامداری ، مزارع  اسب بسیار مفید هستند . این دستگاه ها به راحتی قابل  بارگیری است. می توانید ظرف 10 دقیقه دستگاه را در محل خود جمع کنید. نگهداری این دستگاه علوفه خردکن بسیار آسان  است و برای مدت طولانی کار خواهد کرد. با استفاده از دستگاه علوفه خرد کن  از اتلاف  علوفه به حداقل خواهد رسید  این  دستگاه ها در واقع  علوفه را به قطعات کوچک خرد کرده و به  تغذیه طیور می رساند می کنند. .این سیستم بسیار اقتصادی است. ساخت محکم دستگاه علوفه خرد تضمینی است برای ماندگاری و عملکرد  طولانی است.

فواید دستگاه علوفه خرد کن 

دستگاه علوفه خرد کن  برای برش مواد زیر مفید است. انواع کاه ، یونجه ، انواع علوفه های تر و خشک ، عملکرد بالای این دستگاه سال ها است که اثبات شده است .