تریلی تراکتور در صنایع کشاورزی

تریلی تراکتور

از مشاغل اصلی در کشور ایران شغل کشاورزی است که منبع درآمد بسیاری از مردم است ، این شغل در زمان های قدیم دشواری بسیاری داشت  ،اما امروزه با ورود انواع ادوات کشاورزی این کار آسان تر شده است.

تریلی تراکتور  یکی ازاین لوازمی است که با اتصال به پشت انواع تراکتورها و دارای ظرفیت های مختلفی می باشد.





تریلی تراکتور

تعریف تریلی تراکتور

شاید یکی از ارزشمندترین ادوات کشاورزی که  کارائی بسیار زیادی در امور کشاورزی و کاشت ، وحمل و نقل انواع بار و غیره دارد انواع  است که در بازار کشاورزی ایران نام های زیادی دارد مثل تریلی های پشت تراکتوری ،تریلی های گلدونی ، انواع ادوات بهینه سازی باغی ، برای حمل ادوات سنگی شرکت مزرعه سبز آذربایجان  با سالها تجربه  موفقیت شما را تضمین می کند. قیمت های عالی صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان و همچنین استاندارهای ویژه این تریلی تراکتورها و استفاده از آلیاژهای بسیار مناسب کارائی این تریلی تراکتورها را تضمین کرده است ، صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان   دارای نمایندگی های متعدد در سراسر کشور دارد عمر این تریلی تراکتورها بسیار بالا بوده و دارای سرویس های دوره ای مناسب می باشد.

تریلی تراکتور صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان


عملکرد مناسب تریلی تراکتورها مزرعه سبزآذربایجان

دستگاه تریلی تراکتور قابلیت اتصال به انواع ادوات کشاورزی را به راحتی هر چه تمامتر دارد سهولت کار با این دستگاه به خصوص در اموری که نیاز به حمل ونقل دارند عملکرد عالی خود را نشان داده است ،دستگاه های تریلی تراکتور (تریلی )در امورانتقال فرآورده های کشاورزی ، حمل مواد سنگین ، جابجائی زباله های شهری ، صنایع شیمیائی ، صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، توجه داشته باشبد که ظرفیت تریلی تراکتورها با هم متفاوت است خواهشمندیم قبل از خرید دستگاه تریلر تراکتور (تریلی ) حتما باکارشناسان فروش صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان تماس حاصل کنید.زیرا حجم و ابعاد تریلی تراکتورها با هم کاملا متفاوت است .

 

انواع مشخصات فنی تریلی تراکتورها

تریلی تراکتورها در مدل های مختلفی وجود دارند، حتی نوع لاستیک های آنها نیز با هم متفاوت است و در اندازه های مختلف برای انواع تریلی تراکتورها تولید می شوند هنگامی   که در حال خرید تریلی تراکتور هستید همیشه باید به چند اصل توجه کنید، میزان حمل محصول به صورت استاندارد ، نوع سیستم تعلیق ، سیستم ترمز ، قیمت مناسب ، نوع فلزی که در ساخت بدنه تریلی تراکتور به کار رفته است میزان تحمل فشار ،نوع آب و هوا ، نوع لاستیک ها ، سهولت عمل بارگیری درآن ، اندازه دیواره ها ف تمام این نکات بسیار مهم است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد .


مزایای عمده تریلی تراکتورهای صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان


  1. قابلیت باز شدن دیواره های تریلی از کناره ها
  2. امکان نصب تورهای محافظ  در جناحین تریلی تراکتور
  3. دارای سیستم ترمز مناسب با قابلیت ترمز گیری در مسافت کوتاه
  4. عملکرد عالی در مسیرهای خاکی و کوهستانی
  5. اتصال بسیار سریع و آسان به تراکتور
  6. قیمت عالی با قابلیت فروش با پیش فاکتور بانکی
  7. دارای آپشن چراغ های راهنما
  8. لاستیک های عالی با کیفیت بالا

 

چند نوع تریلی تراکتور وجود دارد

تریلر تراکتوری (تریلی ) در مدل های  مختلفی  وتعداد   چرخ ها و محورهای مختلفی تولید و ساخته می شوند. تریلی تراکتور  2 چرخ  و تریلی 4 چرخ کشاورزی نوع مرسوم  این وسیله کاربردی  می باشد. استفاده از مواد مقاوم  و استاندارد در ساخت تریلی تراکتوری به انواع کاربرد آن  بستگی دارد وتعیین کننده  عمر و دوام آن می باشد . فولاد بکار رفته شده در تقویتی های کناری تریلر می باشد

  1. مقاوت عالی دیواره های تریلی تراکتور
  2. نردبان های مناسب برای پیمایش
  3. مقاومت در مقابل عوامل فرساینده  و آسیب های داخلی تریلی تراکتور
  4. مقاوم سازی   مناسب دیواره های تریلی تراکتور