مزایای انواع تریلی تراکتور


 دستگاه تریلی تراکتور  بعنوان یک نوع کشنده  به پشت تراکتور و به سیستم اتصال آن متصل می شود . تریلی ها  بر حسب ظرفیت بارگیری در انواع و مدلهای  (تک محور)وچهار چرخ(دومحور) ساخته می شوند . به منظور بالا بردن ظرفیت نگهداری و حمل محصولات کشاورزی این تریلی ها  مجهز به توری  هستند که درصورت لزوم روی دیواره های تریلی  قابل نصب می باشند.




مزایای تریلی (پشت تراکتور) صنایع کشاورزی  مزرعه سبز آذربایجان 

این دستگاه بعنوان بارکش  به پشت تراکتور و به سیستم اتصال حلقه ای آن متصل می شود . تریلرها بر حسب ظرفیت بارگیری در انواع و مدلهای 810، 210 دو چرخ (تک محور)وچهار چرخ(دومحور) ساخته می شوند . به منظور بالا بردن ظرفیت نگهداری و حمل محصولات کشاورزی این تریلی  به توری هائی مجهز هستند که درصورت لزوم روی دیواره های کابین تریلر قابل نصب می باشند.

قیمت تریلی تراکتور کشاورزی با تخفیف ویژه در آذربایجان شرقی

تریلی تراکتور  یکی از اصلی ترین  ادوات  کشاورزی در کشور ایران محسوب می شود و روزانه تعداد زیادی از تریلی تراکتور های دو چرخ و چهار چرخ  مخصوص کشاورزی در کشور تولید شده و مورد استفاده کشاورزان  قرار می گیرند. شرکت ها و کارخانجات زیادی در کشور وجود دارند که تولید کننده انواع تریلی تراکتوری نیز می باشند. گفتنی است، به علت تولید استاندارد از این ابزار کشاورزی یعنی تریلی تراکتور   سالانه به کشور های همسایه ایران مانند عراق ، ترکمنستان ، قزاقستان نیز  صادر می شود. 

تریلی تراکتور صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان


خرید بهترین تریلی تراکتور های کشاورزی 

برای خرید بهترین تریلی های تراکتور کشاورزی در ایران می توانید به سایت صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان مراجعه کنید.




انواع تریلی تراکتور کشاورزی

تریلی تراکتورهای کشاورزی از ظرفیت های 3  تا 10 تن می باشد. برحسب نوع تراکتور و قدرت آن می توان  میتوان انواع تریلی را روی تراکتور نصب کرد. تریلی ها ی تراکتور قابلیت حمل انواع محصولات کشاورزی را دارند بعضی از تریلی ها با طراحی خاص جهت کار در صنایع دامی  کاربرد دارند. 


قیمت تریلی تراکتور کشاورزی در بازار های جهانی

قیمت تریلی تراکتور کشاورزی در بازار های جهانی توجه به انواع مختلف این دستگاه ذکر شده و باتوجه به این که در کیفیت های مختلفی وجود دارند، قیمت این نمونه ها هم با هم متفاوت است.