تریلی تراکتور

تریلی تراکتور

تریلی تراکتور در واقع چیست؟ 

تریلی تراکتور یا کفی تراکتور در انواع زیر به شما عزیزان ارائه می گردد:

فروش تریلی یا کفی باغی 2 چرخ تراکتوری

فروش تریلی یا کفی تراکتوری

فروش تریلی یا کفی شش چرخ سنگین

فروش تریلی (تریلر باغی) حمل علوفه

فروش تریلی چهار چرخ تراکتوری

فروش تریلی تراکتور کشاورزی

فروش تریلر 20 تن هیدرولیک

فروش تریلر 4 چرخ کشاورزی مجهز به ترمز

لیست قیمت تریلی تراکتور

مشخصات فنی تریلی تراکتور


تریلر تراکتوری (تریلی تراکتور گلدونی)

یکی از بهترین ادوات و ماشین آلات بسیار کاربردی ، با کارای بسیار زیاد در انواع صنایع: معدن، امور کشاورزی، دامداری، ساختمانی حمل بار سنگین و غیره تریلی پشت تراکتوری است. این ادوات کشاورزی  در بازار داخلی ایران  با انواع نام های  تریلی گلدونی، تریلر پشت تراکتوری، تریلی تراکتوری باغی، تریلی سنگ معدن، تریلی کشاورزی، تریلی  تراکتوری توسط صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان برند برتر تولید تریلی تراکتور به فروش می رسد. صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان  با تامین انواع ادوات و ماشین آلات کشاورزی و دامداری به کمک دامداران و کشاورزان و صنعت گران محترم ایرانی آمده است و با همکاری بهترین تولید کننده های مطرح داخلی و کارخانه جات تولید و ساخت ادوات سنگین این صنعت یکی از کارامد ترین ماشین آلات، یعنی تریلی تراکتوری گلدونی را به فروش می رساند. قیمت مناسب تریلی تراکتوری صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان  نسبت به نمونه های خارجی آن و کیفیت و مقاومت بالای این دستگاه باعث جلب رضایت خریداران شده و این دستگاه فروش بالای در تمامی استان های کشور دارد. این نوع تریلی تراکتوری به دلیل داشتن لاستیک های بسیار قوی و با کیفیت و مجهز به تمامی سیستم های روز دنیا دارای طول عمر بالای کارایی و هزینه پاین نگه داری و تعمیرات می باشد.





تریلی تراکتور چهار چرخ


کارایی تریلی تراکتوری صنایع کشاورزی مزرعه آذربایجان 

تریلر تراکتوری به دلیل سهولت در زمان اتصال به انواع تراکتور های مختلف  (داخلی و خارجی) و سهولت کار با آن   کارآئی آن را بالا برده و در تمامی موارد صنعتی و کشاورزی  که نیاز به حمل و جابجایی محصولات با ظرفیت های مختلف را  دارند مورد استفاده قرار می گیرد. تریلر تراکتوری (تریلی) برای انتقال محصولات کشاورزی در زمان برداشت، جابجای و حمل در صنعت معدن و مواد معدنی، صنعت ساختمانی، رفع نیاز شهرسازی و راه سازی، جابجای پسماند شهری و در کل تمامی صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. تریلی پشت تراکتوری انواع مختلفی دارد و در ابعاد و حجم متر مکعب واگن، قدرت سیستم هیدرولیک، وزن، و کارایی آنها با هم تقاوت دارن و در زمان خرید بنا به رفع نیاز شما از طرف کارشناسان فروش شرکت فامکو مشاوره دقیق کارشناسی ارائه می گردد.

بهترین کیفیت تریلی تراکتور

مشخصات فنی تریلر تراکتوری

ساخت تریلی تراکتوری در صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان در کیفیت ها و تناژهای مختلفی  انجام می شود و با لاستیک های  متفاوت در سایزهای گوناگون تریلی تراکتوری تولید می شود. اگر در صنعت کشاورزی فعالیت می کنید دقت خود را  در زمان انتخاب تریلی باغی باید بیشتر کنید  بدلیل حمل بار استاندارد بنا به محصول برداشتی ، واگن، چرخ، و سیستم ترمز حائز اهمیت است. قیمت تریلی تراکتوری بر اساس سایز، برند، مدل، و در نهایت کیفیت ساخت آن  مشخص و ارزش گذاری می شود. به دلیل سطح کاربری بالا و فروش زیاد این ماشین حمل بار تراکتوری تولید و مشخصات فنی تریلی تراکتوری باید با کیفیت، دقیق و استاندارد انجام شود. جنس بدنه تریلی تراکتوری فلزی است و در مقابل فشار و جابجایی بارهای سنگین، شرایط آب و هوای و حرارت مقاومت بالایی دارا می باشد. حمل و نقل تریلی تراکتوری بدلیل دارا بودن لاستیک هایی در سایز های مختلف در محیط های سخت و کوهستانی و خاکی به راحتی انجام می شود و به علت دارا بودن دیواره بلند عملیات بارگیری در آن به آسانی انجام می شود.


انواع کفی یا تریلر تراکتوری

مزایای تریلی تراکتوری ها صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایحان 

باز شدن دیواره های تریلی تراکتوری به صورت استاندارد

امکان نصب توری محافظ در بالای دیواره ها سفارشی سازی شده 

دارای سیستم ترمز هیدرولیک استاندارد و تست شده در شرایط مختلف 

امکان انتقال و جابجای در مسیر های خاکی و کوهستانی با کیفیت بالا و استهلاک پائین 

نصب آسان به تراکتور حتی برای کشاورزان تازه کار راحت می باشد 

قیمت مناسب برای خرید با کیفت مناسب و عالی 

لاستیک های مقاوم و با کیفیت تست شده در شرایط کاری سخت و بسیار سخت 


انواع تریلی تراکتوری (تریلر تراکتوری)

تریلر تراکتوری در انواع مختلف بنا به تعداد چرخ ها تولید و ساخته می شوند. تریلی 2 چرخ باغی و تریلی 4 چرخ کشاورزی نوع ساده این وسیله می باشد. استفاده از آلیاژ های متفاوت در ساخت بدنه تریلی تراکتوری به انواع آن بستگی دارد و کمک زیادی به مقاومت و کیفیت تریلی تراکتوری خواهد کرد. از جمله تفاوت ها در انواع تریلر تراکتوری نکات زیر می باشد:

فولاد بکار رفته شده در تقویتی های کناری تریلر

مقاوت بالای دیواره های تریلر تراکتوری

مقاومت در مقابل سایشی و سایندگی دیواره داخلی تریلی

مقاوم سازی دیواره جلوی تریلر