تریلی تراکتور استاندارد

تریلی دو چرخ و چهار چرخ                 

    

ما در صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان (برند برتر ) از سال 1373 تریلرهای (تریلی های  کشاورزی تولید می کنیم). کارخانه جات ما در استان آذربایجان شرقی شهرستان میانه  واقع شده است و در خدمت کشاورزان عزیز  هستیم. ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان ادوات کشاورزی  درایران  هستیم. تریلی تراکتور دو چرخ و چهار چرخ (تریلی تراکتور ) تراکتور اولین محصول ما است که از ابتدا تمرکز ما روی  آن بوده است . در حال حاضر ما بیش از 20 نوع از  ماشین آلات مزارع  را به همراه تریلر(تریلی ) تولید می کنیم. ما برای تولید تریلرهای (تریلی )تراکتور مزرعه از متریال های کاملا استاندارد  و با کیفیت بالا استفاده می کنیم. 


گواهینامه های CE 

تریلرهای مزرعه ما دارای گواهینامه CE  هستند. همچنین ما می توانیم تریلرهای (تریلی )  نوع جدید را مطابق با نیاز شما طراحی و تولید کنیم. ما با تریلرهای (تریلی ) مخصوص مزرعه به کشاورزان خود خدمت کرده ایم. تریلرهای ما تحت گارانتی بسیار معتبر  هستند و در راستای آن می توانیم قطعات یدکی تریلر (تریلی )مزرعه را تامین کنیم. شما می توانید تمام بارهای خورد  را با تریلر (تریلی تراکتور )مزرعه ای ما مانند لجن، دانه، کاه، عدل، جو و غیره حمل کنید. تریلر (تریلی )مزرعه تراکتور ما برای شرایط سخت و سخت زمین طراحی شده است.  نوک مزرعه ما در حال واژگونی است. ما با 30 سال تجربه سعی می کنیم بهترین کار را برای کشاورزان انجام دهیم.

تریلی تراکتور با  بهترین قیمت

تریلی تراکتور در صنایع مختلف از جمله کشاورزی  راه و ساختمان  و دیگر  صنایع مهم کشاورزی مورد کاربرد قرار میگیرد لذا نیاز به این محصول تریلی و تریلر تراکتور  بسیار زیاد و مهم می باشد و کیفیت و قیمت از جمله با اهمیت ترین نکاتی  است که برای خریداران بسیار حائز اهمیت می باشد.

 تریلی تراکتور صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان (برند برتر ) یکی از معروفترین انواع تریلی ها و تریلر  در بین خریداران و مصرف کنندگان می باشد زیرا علاوه بر کیفیتی که دارا می باشد  با بهترین قیمت نیز به فروش میرسد  و همچنین تولید انواع این تریلی تراکتورها نیاز بازار را به خوبی  رفع می نماید که رضایت خریداران را در پی داشته است تریلی تراکتور صنایع کشاورزی  همچنین از جمله تریلی ها در بازار موجود است که این تریلی ها نیز با توجه به نیاز مصرف کنندگان تولید و طراحی شده اند این تریلی ها نیز ز به شکل انبوه تولید می شوند لذا قیمت مناسبی را برای خریداران ایجاد نمودند