تریلی دو چرخ و چهار چرخ

برخی از وسایل  مدرن امروزی برای پیشرفت و سرعت   کشاورزی ساخته شده اند ، یکی از مشتقات آن  تریلی دو چرخ و چهار چرخ می باشد که انواع جفت چرخ، چهارچرخ و بدون چرخ برای انواع تراکتور دارد.




تریلی دو چرخ


قیمت تریلی جفت چرخ تراکتور

امروزه در کشاورزی و صنایع مدرن زراعتی  از انواع تریلی های تراکتور استفاده می شود که هر کدام از انواع آن ها مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارند.

مدل های متنوعی از تریلی تراکتور های جفت چرخ تراکتور، طراحی شده اند   که مشتریان می توانند با قیمت عالی  هر کدام از آن ها را برای خود از سایت صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان سفارش دهند . در ادامه می خواهیم انواع تریلی ها را بررسی کرده و ویژگی های آن ها را برای علاقمندان ارائه کنیم.



تریلی دو چرخ تراکتور

تراکتور یک ابزار  پرکاربرد و مهم در امر کشاورزی مدرن امروزی است که کیفیت و قدرت خوبی برای ارائه به کشاورزان  دارد و با استفاده از ابزراهائی  که بر روی آن نصب می شود، می توان کارهای زیادی انجام داد. تریلی دو چرخ یکی از لوازم خیلی کاربردی و مهم برای تراکتور است که در قسمت عقب تراکتور نصب می شود و می توان به وسیله آن بارهای زیادی را حمل و جابجا نمود.

ساخت تریلی به گونه ای است که بدنه، شاسی با قدرت بالائی  دارد تا بتواند حجم زیادی از محصولات را حمل کند.

برخی از تریلی های دو چرخ قادر به حمل بار با وزن 2 تن و بیشتر می باشند. در صورت استفاده از این محصول جهت حمل و جابجایی اشیاء سنگین تر نمونه های دیگر نظیر 4 چرخ نیز با توجه به هدف حمل بار بیشتر  تولید شده اند که قادرند تا اندازه 5 تن بار و حتی بیشتر  را به راحتی جا به جا نمایند. تریلی دو چرخ طی فرآیندهای استاندارد به تولید می رسد و باعث می شوند تا مصرف کنندگان با اطمینان خاطر آن ها را خریداری کرده و به مصرف برسانند.


قیمت تریلی چهارچرخ تراکتور

تریلی چهار چرخ تراکتور علاوه بر صنعت کشاورزی در پروژه های عمرانی و ساختمانی  نیز به کار گرفته می شود.

قدرت و کارکرد مطلوب تریلی چهار چرخ باعث می شود تا متقاضیان آن با آسودگی خاطر این محصول را خریداری  و از آن برای امرات خود استفاده کنند.


ویژگی های متعدد تریلی چهار چرخ باعث می شود تا این محصول در امر حمل و نقل و جابجایی اهمیت فراوانی داشته  باشد. تریلی چهار چرخ یکی از کارآمد ترین ابزارها و لوازمات جانبی برای ماشین سنگین به شمار می آید که در حجم و اندازه های مختلفی ساخته و روانه بازار می شود.

تریلی تراکتور جفت چرخ اتوبوسی

برخی از کشاورزان هر ساله حجم زیادی از محصولات مختلف  را برداشت می کنند و همچنین به دلیل دارا بودن مساحت زیاد  از زمین کشاورزی، مقدار کود زیادی برای تغذیه خاک نیاز دارند. این موارد و چند مورد دیگر سبب شده تا نیاز برای تریلی جفت چرخ اتوبوسی شدیدتر باشد.

لازم است بدانید که تریلی تراکتور جفت چرخ اتوبوسی از قدرت و گنجایش بالایی برخوردار می باشد. دارندگان این تریلی ها، می توانند محصولات بسیار زیادی را به وسیله آن ها جابجا کنند. همچنین طراحی بدنه آن طوری بوده که قدرت بالایی داشته باشد و این نکته طول عمر این محصول را کاهش نمی دهد.


تریلی تراکتور چهار چرخ

اکثر شهرهای ایران به دلیل وجود شرایط آب و هوایی خاص و عالی  پتانسیل کشت و زرع و کشاورزی را در حجم های بسیار انبوه دارند. از این رو استفاده از تریلی تراکتور چهار چرخ در اکثر نقاط کشور بسیار مرسوم شده است. لازم به ذکر است که این محصول از مشخصات ویژه و منحصر به فردی برخوردار می باشد.


دیواره های این تریلی به گونه ای نصب و پرس کاری شده که از مقاومت خاصی  برخوردار باشد. آلیاژهای به کار رفته در بدنه این محصول به گونه ای است که در برابر خوردگی و سایش مقاومت و استحکام بالایی دارد.  همچنین سیستم تعلیق آن تا حدودی شدت ضربات وارد شده به محص.لات را کاهش می دهد و خطر آیب وارد شده به محصولا را پایین می آورد. این محصول به پشت تراکتور نصب می شود و تراکتور که قدرت کشندگی بالایی دارد، تریلی را به دنبال خود جابجا می کند.


فروش تریلی چهارچرخ تراکتور

شرکت های تولیدی تریلی تریلی تراکتور  از جمله صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان  بهترین و با کیفیت ترین محصولات را طبق دستورات به روش استاندارد طراحی می کنند. تولیدات در مرححله نهایی پس از تست و آزمایشات روانه بازار برای مراکز پخش و توزیع می شود. نمایندگی های فروش این محصولات انواع تجهیزات کشاورزی مثل تریلی چهار چرخ تراکتور را برای خریداران ارائه می کنند. گفتنی است که فروش این محصولات با تخفیفات و شرایط ویژه برای عموم انجام می گیرد.


 نمایندگی ها ی این شرکت در سراسر کشور   امکان خرید محصولات را به صورت اقساط بلند مدت برای مشتریان فراهم می کنند تا بتوانند در عرضه اشتغال زایی و کسب درآمد افراد سهیم باشند.

چرخ تریلی تراکتور

همان طور که گفته شد، تریلی یکی از پر کاربرد ترین وسائل کشاورزی است که مورد استفاده های فراوانی قرار می گیرد. این وسیله در صورت استفاده زیاد ممکن است دچار نقص فنی شود و قطعات آن نیز دچار مشکل شود که در نتیجه باعث می شود که تریلی تراکتور کارایی خود را از دست بدهد. از این رو سازندگان محص.ل به فکر تولید لوازم یدکی آن نیز هستند و انواع قطعات یدکی آن مثل چرخ، کمک فنر و... را تولید و روانه بازار می کنند.


برخی از تریلی ها که قدرت و گنجایش بالایی دارند، باید لاستیک های متناسب با خود را داشته باشند. برخی از مدل های آن لاستیک های بزرگ دارند که لیست قیمت بیل نیز به نسبت سایر مصولات گرانتر می باشد.


تریلی دوچرخ تراکتور سازی

یکی از معروف ترین مدل ها و پرکاربرد ترین تریلی ها برای تراکتور، تریلی دو چرخ است که در اندازه ها و مدل های مختلفی دسته بندی می شود. برخی از آن ها برای حجم های زیاد بار ساخته می شوند که قدرت حمل بار بالایی دارند. این تریلی ها به صورت تک مور می باشند که در هر طرف لاستیک های بزرگ و به صورت جفتی دارند تا بتوانند تحمل بار داشته باشند.


مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به سایت مزرعه سبز آذربایجان مجموعه ما علاوه بر کسب اطلاعات مفید از این محصولات، با مشاوران با تجربه ما ارتباط بر قرار کرده و به طور کامل از راهنمایی های ایشان بهره مند گردند.


تریلی تراکتور جفت

تراکتورهایی  که برای جمع آوری انواع  مصولات کشاورزی به کار گرفته می شوند، معمولا به همراه تریلی های جفت مورد استفاده قرار می گیرند. این تریلی ها در اندازه های مختلفی تولید می شوند که قابلیت حمل بار زیادی را دارند. برخی از مدل های آن به صورت دو محور و برخی دیگر به صورت تک محور طراحی می شودند که چرخ های آن ها ممکن است به صورت جفت باشند. حتی برای تسهیل در دور زدن و جابجایی، سازندگان آن لاستیک ها را به صورت متحرک طراحی کرده اند.


تریلی تراکتور 10 تن

یکی از قوی ترین و بزرگ ترین انواع تریلی، تریلی تراکتور 10 تن است که به تعداد زیادی در بازار سراسر ایران عرضه شده است. این تریلی با استفاده از مرغوب ترین فلزات و آلیاژها ساخته شده است که استحکام بالایی دارد. می توان گفت به نوعی ساخت این محصولات تحولی عظیم در حمل ونقل انواع مواد ایجاد کرده است. 

حجم تریلی تراکتور

تراکتور فقط صرفا برای صنایع زراعی و کشاورزی استفاده نمی شود و همانطور که اشاره کردیم، می تواند برای عرصه ساخت و ساز نیز استفاده شود و حمل بار و جابجایی مصالح ساختمانی را انجام دهد. همچنین می تواند در صنایع مختلف دیگر به کار برده شود. هر جایی و در هر صنعتی که از بیل تراکتوری اصل استفاده شود، حجم آن بسیار مهم است و به آن توجه می شود، چون بر اساس آن تریلی مورد نظر انتخاب می شود و به کار برده می شود.