خرید مستقیم تریلی تراکتور

حرفه تولید ادوات کشاوزری

در زمینه حرفه  کشاورزی انواع مختلفی از ابزراهای کشاورزی مورد نیاز است که یکی از این ابزار ها یا دستگاه ها تریلی تراکتور می باشد. کشاورزان گرامی امروزه از انواع تریلی دو چرخ، چهار چرخ و کفی تراکتور متناسب با نیاز خود استفاده می کنند. که باعث سهولت در حمل و نقل، صرفه جویی در زمان و انرژی می شود.

صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان  با کمک گرفتن  از حرفه ای ترین نیروها  در زمینه تولید و استفاده از بهترین  مواد در تولید ادوات کشاورزی  می کوشد  تا محصولی مقاوم و با طول عمر کاری  بالا را در چرخه کشاورزی کشور قرار دهد .


صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان

از مهم ترین کاربردهای تریلی تراکتور دو چرخ، چهار چرخ، کفی

تریلی تراکتور دو چرخ، چهار چرخ و کفی ها ادر استانداردهای مختلفی تولید می شوند  و قابلیت اتصال به انواع  تراکتورها  را دارند. این دستگاه ها باعث سرعت گرفتن کار می شوند به طور اخص  در مکانی که نیاز  به جا به جائی   است. این تریلی ها برای حمل انواع بار همچون صنایع شیمیایی، زباله های شهری، محصولات کشاورزی و غیره کاربرد فراوان دارند.

نحوه خرید تریلی تراکتور

قیمت گذاری  انواع تریلی های تراکتور از قبیل دو چرخ، چهار چرخ و کفی با هم مقداری متفاوت  است. مخصوصا اگر تریلی ابا سفارش مشتری  ساخته شده باشد باید قبل از اقدام به تولید  واحد تولید اقدام به بر آورد قیمت می کند .

صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان می کوشد  تا با حذف واسطه ها  کم حال شما باشد  اولویت ما رضایت مشتری گرامی  از محصول ادوات کشاوزی تولیدی ما است.

از طرفی شما می توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان اقدام به ثبت سفارش محصول خود کنید .

نحوه ثبت سفارش تریلی تراکتور (کشاورزی):

لازم به ذکر است که برای ثبت سفارش نیاز است شما عزیزان بعد از اطمینان از بابت شرکت با مشاوران ما تماس بگیرید. ابعاد و ظرفیت تریلی تراکتور مد نظر خود را با ما مطرح کنید تا تریلی شما را برآورد قیمت کرده و بعد از تایید قیمت توسط خریدار و واریز بیعانه، شرکت شروع به ساخت تریلی کند.

تماس با صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان 

جهت دریافت مشاوره با شماره تلفن 09141231301 مهندس احمد  اسلامی 09143232481 مهندس محمد اسلامی و شماره دفتر04152337540 صنایع کشاورزی مزرعه سبز آذربایجان  تماس حاصل فرمایید.