مقاله ای جامع در مورد چیزل و دستگاه های خاکورز

کشاورزی شاید یکی از تجارتهای قدیمی و ضروری جهان باشد و تا همین اواخر با ابزراهای قدیمی و اولیه  داشته است. مهندسی مدرن به همراه تراکتور و ماشین آلات جدید صنعت کشاورزی را به سمت   کارآیی و تولید انبوه سوق داده است. کشاورزی دیگر تولیدی در مقیاس کوچک نیست ، بلکه یک فرایند  است که با ماشینهای عظیم در بیش از هزاران هکتار صورت می گیرد. . بیایید نگاهی بیندازیم به دستگاهی مدرن که باعث افزایش چشمگیر کارآیی و تولید عملیات کشاورزی در سراسر جهان می شود.

گستردگی ماشین آلات کشاورزی

ماشین آلات مزرعه ، دستگاه های مکانیکی از جمله تراکتور ,  چیزل ، تریلی تراکتور ، گاو آهن ، علوفه خرد کن ،موور ، تانکر چرخدار سمپاش ، کود پاش و لوازم جانبی که در کشاورزی برای صرفه جویی در نیروی کار استفاده می شود. دستگاه های مزرعه دستگاه های متنوعی را با طیف گسترده ای از پیچیدگی ها شامل می شوند: از لوازم ساده دستی که از زمان ماقبل تاریخ استفاده می شوند تا برداشت های پیچیده کشاورزی مکانیزه مدرن.

خاکورزی بهینه با  چیزل

خاکورزی  با چیزل  خاکورز بخشی از سیستم تولید محصولات زراعی است که به منظور به حداقل رساندن آشفتگی خاک ، حفظ باقیمانده محصولات زراعی قبلی  در نزدیکی سطح خاک و به حداقل رساندن تعداد عملیات میدانی طراحی شده است. علفهای هرز در درجه اول با علف کش ها کنترل می شوند و کودها به روشهایی استفاده می شوند که اختلال در خاک را به حداقل می رساند. تجهیزات کاشت  , خاکورزی حفاظتی اغلب به عنوان یک سیستم طراحی می شود که آسیب به خاک را به حداقل برساند

خاکورزی به صورت  عمودی

خاکورزی عمودی به طور کلی به خاکورزی خاک با عمق کم  اشاره دارد. اصطلاح "کم عمق" نشان می دهد که تجهیزات خاکورزی برای هم زدن یا ریختن خاک بدون معکوس کردن خاک یا به هم ریختن طراحی شده است. برخی از ذرات خاک با ضایعات  سطحی مخلوط می شوند ، اما باقیمانده کاملاً با خاک  نمی شود. تجهیزات خاکورزی عمودی ممکن است از دیسک  برای اختلاط  استفاده کنند. تولید کنندگان محصولات زراعی کم عمق به دلایل مختلفی از خاکورزی عمودی  استفاده می کنند: 1) سطح خاک را برای تشویق به خشک کردن یا گرم شدن قبل از کاشت ، به هم می زنند. 2) کودهای کاربردی سطح را  با خاک ترکیب می کنند . 

تاریخچه خاکورزی

در طی سالیان متمادی ، Evers طیف گسترده ای از ماشین های کشاورزی  برای خاکورزی مطلوب توسعه داده  شده است . این ماشین آلات در نسخه های مختلف موجود است و می تواند به انواع لوازم جانبی  مجهز شود. همچنین تجهیزات دیگر نیز می توانند به صورت سفارشی اضافه شوند..


دستگاه های خاکورز چیزل سفارشی


ما  می توانیم برای شما دستگا ه های چیزل خاکورز سفارشی طراحی و تولید کنیم  که تمام مشخصات دستگاه  ، دقیقاً بر اساس خواسته شما تهیه می شوند. .